Šis tas apie mus

2

  Grupės      

30

      Laimingų vaikų  

6

    Ugdytojai    

10

    Metų patirties  
Asset 6

Viskas dėl vaikų

"Pupų pėdelis" tai vieta, kur svarbiausia yra konkretus vaikas, jo asmenybė, individualumas. Kiekviena veikla, darbas ar atliekamas veiksmas čia yra naudingas konkrečiam vaikui. Mes stengiamės sukurti  ramybę, pasitikėjimą, jokios įtampos, puikias  sąlygas kūrybai, praktiniams užsiėmimams, šiltam bendravimui. Tai mūsų principai ir kultūra kuri atsispindi viskame kame.

UGDYMAS "PUPŲ PĖDELYJE"

Mūsų misija – sukurti saviraišką ir pažinimą skatinančią aplinką, stebėti individualias vaiko galimybes bei kaupti jo patirtį. Vienai grupei "Pupų pėdelyje" skiriami du ugdytojai. Jie yra partneriai, kurie kartu atidžiai stebi vaikus, bendrauja ir keičiasi idėjomis. Mūsų ugdytojai taip pat yra tyrėjai. Jie stebi ir kelia hipotezes, kartu su tėvais siekia natūralaus vaiko vystymosi, galvoja apie užsiėmimus, o idėjos ugdymo programai kyla stebint vaikus. "Pupų pėdelyje" ugdymo programa yra lanksti ji nuolatos papildoma naujomis idėjomis pagal vaikų poreikius, todėl leidžia mažyliams natūraliai vystytis.

Siekdami paruošti jaunąją kartą XXI a. iššūkiams, ugdyti problemų sprendimo ir kritinio mąstymo gebėjimus, "Pupų pėdelyje" taikome STEAM ugdymą, kuris apima šias tiksliųjų mokslų disciplinas: gamtos mokslus (biologija, chemija, fizika, jūrų biologija, aplinkotyra, geologija); inžineriją (chemijos inžinerija, civilinė inžinerija, kompiuterių inžinerija, elektros (elektronikos) inžinerija, mechanikos inžinerija, kt. inžinerinės sritys); technologijas (kompiuterių ir informacinės sistemos, žaidimų kūrimas, programavimas, internetiniai ir programinės įrangos sprendimai, 3D modeliavimas); matematiką (matematika, statistika), bei menus ir dizainą. STEAM ugdymas yra vienas iš šiuolaikiškiausių ugdymo būdų, integruojantis gamtos mokslus, technologijų ir inžinerijos, menų ir matematikos disciplinas, siejant jas su realiu pasauliu, pokyčiais ir progresu, darnaus vystymosi tikslais, realaus pasaulio problemų sprendimu, formuojantis vaikų kritinį mąstymą ir problemų sprendimo gebėjimus.

Ar girdėjot, kad vaikas sudarytas iš šimto? Vaikas turi šimtą kalbų, šimtą rankų, šimtą minčių, šimtą būdų galvoti, žaisti ir kalbėti, šimtą, visuomet šimtą būdų girdėti, žavėtis ir mylėti, šimtą džiaugsmų dainuoti ir suprasti, šimtą pasaulių atrasti, šimtą pasaulių išrasti, šimtą pasaulių įsivaizduoti. Vaikas turi šimtą kalbų.

Loris Malaguzzi

Reggio Emilia sistemos įkvėpėjas

to top button